DRUGI ODCINEK PROGRAMU „SALONOWE REWOLUCJE”
Na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI dostępny jest drugi odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Seria powstała w wyniku realizowanego przez blisko rok innowacyjnego projektu polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń. WIŚNIOWSKI we współpracy ze znanym Shop Doctorem, dr Markiem Borowińskim zmieniał doświadczenia zakupowe Polaków oraz tworzył salony sprzedaży przyszłości przy wykorzystaniu autorskiej koncepcji komunikacji produktowej.
Nowy odcinek programu „Salonowe Rewolucje” przedstawia przeobrażenie punktu handlowego firmy BOMARD koło Turku w nowoczesną przestrzeń sprzedażową, która zachęca do testowania produktów i wchodzenia z nimi w interakcję.
– Zakupy to trudny proces, a celem „Salonowych Rewolucji” z marką WIŚNIOWSKI jest jego maksymalne ułatwienie. Jak to zrobić? Po pierwsze prezentacja komplementarnej oferty, spójnej stylistycznie i funkcjonalnie. W tym celu powstał WIŚNIOWSKI Concept, przedstawiający pełne portfolio marki w oparciu o design kolekcji Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED. Po drugie: możliwość wypróbowania produktów, dotknięcia i sprawdzenia jak są wykonane. Po trzecie: stworzenie przyjaznej przestrzeni z odpowiednio wyeksponowanymi produktami – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ambasador projektu „Salonowe Rewolucje”.
– Zastosowane techniki z zakresu marketingu sensorycznego mają przekonywać potencjalnych klientów do wyboru produktów najwyższej jakości. Dzięki profesjonalnie zaprojektowanej przestrzeni ekspozycyjnej kupujący podejmują trafne decyzje.– przekonuje Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu marki WIŚNIOWSKI. – Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej koncepcji mówienia do klienta – autorskiej komunikacji wizualnej. Teraz produkty na ekspozycji „zwracają się” bezpośrednio do odwiedzających i zachęcają, aby dotknęli, włączyli, otworzyli, przesunęli, zobaczyli i przetestowali – tłumaczy Katarzyna Świderska.
Jak zmienił się salon BOMARD z Przykony?
Salon BOMARD zyskał zupełnie nowe oblicze: nowoczesne, czytelne i mocno nakierunkowane na potrzeby klienta. W strefie WIŚNIOWSKI Concept wykorzystana została unikalna formuła komunikacji produktowej – klienta otaczają tabliczki z poleceniami zachęcającymi do przetestowania bram, okien i drzwi. Można tu także znaleźć informacje o produktach, m.in. w formie wizytówek, naklejek i linijek.
W salonie BOMARD szczególnie wyeksponowane zostały trzy elementy: brama segmentowa PRIME, napęd METRO oraz funkcja smartCONNECTED. Zakresy wymiarowe PRIME są tak skonstruowane, by każdy mógł dopasować ją do swojej inwestycji. Napęd METRO jest szybki, niezawodny i funkcjonalny, natomiast funkcja smartCONNECTED pozwala sterować nim za pomocą urządzeń mobilnych z dowolnego miejsca na świecie.
Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami
Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.
Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI. Pierwszy odcinek jest już dostępny: https://youtu.be/nGBqyIshO_8