BLACHY PRUSZYŃSKI KONSUMENCKIM LIDEREM JAKOŚCI 2016
Miło jest nam poinformować, że firma Blachy Pruszyński otrzymała wyróżnienie w programie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016 w kategorii Blachodachówki. Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Badania realizowane w ramach tego projektu za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów.
W dobie szerokiej oferty produktowej, zróżnicowanej dużą ilością zmiennych – począwszy od jakości produktu, a skończywszy na jego cenie, polski konsument wybiera to, co jego zdaniem jest najlepsze. Dokonując wyboru Polacy biorą pod uwagę cenę produktu, znajomość marki, szerokość prezentowanej oferty oraz dostępność produktu wraz z niezbędnymi akcesoriami. Zdecydowana większość nabywców kupuje ten produkt, który ich zdaniem najlepiej odpowiada powyższym kryteriom – uznają go tym samym za lidera jakości w danym segmencie. Właśnie ta opinia Polaków stała się przedmiotem ogólnopolskich badań, zrealizowanych w ramach programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016.
Dziękujemy za tę nagrodę. Bycie liderem jakości w kategorii „blachodachówki” uznajemy za wielkie wyróżnienie. Jest to dowód na to, że nasze innowacyjne podejście do produktu znajduje odzwierciedlenie w wyborach i satysfakcji klientów, skomentowała otrzymanie nagrody Małgorzata Lubczyńska – dyrektor marketingu firmy Blachy Pruszyński.