1. Home
  2. YOUNG ENGINEERS
  3. YE RYNEK
  4. MISTRZOWSKA OFERTA DLA KAŻDEGO DOMU
MISTRZOWSKA OFERTA DLA KAŻDEGO DOMU
0

MISTRZOWSKA OFERTA DLA KAŻDEGO DOMU

0

Estetyka i łatwość w montażu – to walory produktów decydujące o wyborze rodzaju pokrycia dachowego przez dekarzy. W budownictwie indywidualnym wybór ten najczęściej pada na markę Blachy Pruszyński.

Najbardziej rozpoznawalna marka wśród klientów indywidualnych – na taki tytuł firma Blachy Pruszyński pracuje już od kilku dekad. Jeżeli chodzi o producentów stalowych pokryć dachowych, jest ona zdecydowanym liderem w Polsce.

Blachy Pruszyński – synonim wysokiej jakości

– Nasz udział w rynku klientów indywidualnych sięga 25 proc. Klienci kojarzą markę Blachy Pruszyński z wysoką jakością, innowacyjnością i solidnością – mówi prezes firmy, Krzysztof Pruszyński.

Wspomniane przez niego cechy nie są przypadkowe. O jakość firma Blachy Pruszyński dba na każdym etapie produkcji: od wyboru surowca po dostarczenie gotowego wyrobu na plac budowy.

Blachodachówka panelowa MODUS

Utrzymać kontakt z klientami

Z jakością jest nieodzownie związany poziom wyszkolenia wykonawców odpowiedzialnych za realizację poszczególnych projektów. To właśnie od fachowości i profesjonalizmu dekarzy zależy sukces dostawców pokryć dachowych.

– Co roku przez centrum szkoleniowe firmy i Akademię Rzemiosła przewija się ok. 2 tys. osób. Poza tym w nieustannej podróży po całej Polsce jest odpowiednio wyposażona ciężarówka z logo Blachy Pruszyński, która służy za mobilny punkt szkoleniowy. Jako ambasador firmy wspieram kadrę szkoleniową i widzę pozytywny odbiór oraz chęć poznawania nowych rozwiązań dekarskich ze strony odbiorców – wyjaśnia Mirosław Szwarc, mistrz dekarsko-blacharski, orzecznik techniczny Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy i egzaminator zawodu dekarz-blacharz.

Celem spotkań z dekarzami jest edukacja w zakresie oferowanych wyrobów budowlanych oraz prowadzenie zajęć praktycznych. To jednak też doskonała okazja, aby zyskać bezcenną wiedzę o potrzebach środowiska dekarskiego i klientów końcowych. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z nimi firma jest w stanie z wyprzedzeniem zareagować na potrzeby rynku. W efekcie jej pozycja z każdym rokiem jest coraz mocniejsza. Nie chodzi tu jedynie o udział w rynku, ale także o pozycję firmy postrzeganej jako ta, która kreuje i wyznacza trendy w rozwoju.

Rynna kwadratowa NIAGARA

Zadbać o innowacje

Sprostanie wymaganiom współczesnego klienta nie jest łatwe. Poza wysoką jakością, odpowiednią relacją owej jakości do ceny, a także niezawodnym serwisem ważne jest spełnienie oczekiwań estetycznych i technologicznych. W firmie Blachy Pruszyński odpowiedzialny za to jest dział dbający o rozwój biznesu. Co roku udaje mu się wprowadzać na rynek innowacyjne produkty zyskujące uznanie klientów, a także ekspertów branżowych. Tak było m.in. w przypadku blachodachówki Fiord, która zdobyła wyróżnienie TopBuilder.

– Produkt został bardzo dobrze przyjęty przez rynek. Zanotowaliśmy świetne wyniki sprzedaży. Zachęceni sukcesem zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnych nowości, jak blachodachówki TIGRA oraz PŁASKA PLUS, a także systemu rynien kwadratowych NIAGARA – wyjaśnia Tomasz Herner, zastępca dyrektora handlowego. Jak dodaje, oferowane przez firmę nowości odnoszą sukces z dwóch głównych powodów. – Po pierwsze to produkty o wysokich walorach estetycznych. Po drugie są łatwe w montażu, co jest niezwykle ważne z punktu widzenia dekarzy. A to oni właśnie najczęściej decydują o wyborze danego rodzaju pokrycia dachowego. Jeżeli chodzi o budownictwo indywidualne, wybór najczęściej pada właśnie na Blachy Pruszyński. Firma wchodzi w skład Grupy, która zatrudnia ok. 1,5 tys. osób oraz osiąga przychody prawie 3 miliardy złotych rocznie. Tworzy ją ponad 20 podmiotów działających na terenie Polski, Czech, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Niemiec oraz Litwy.

– Udało nam się zaistnieć na wymagających rynkach Europy Zachodniej. Rozwijamy też sprzedaż do tak odległych regionów, jak np. Ameryka Południowa czy Afryka. Jak więc widać, stajemy się marką globalną. Cały czas jednak w naszej komunikacji z otoczeniem biznesowym podkreślamy, że jesteśmy przedsiębiorstwem polskim. To dla nas bardzo ważny aspekt, na którym opieramy swój rozwój – podsumowuje Krzysztof Pruszyński.

Mobilne Centrum Szkoleniowe