BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY
„Bezpieczna droga do szkoły” – szeroka akcja Grupy PSB, Policji oraz szkół. Kilkanaście tysięcy pierwszoklasistów zostanie przeszkolonych i zaopatrzonych w materiały odblaskowe.
Od wielu lat firmy tworzące Grupę PSB organizują indywidualnie różnego rodzaju działania na rzecz lokalnych społeczności, w tym akcje edukacyjne dla uczniów i przedszkolaków. W związku z początkiem roku szkolnego sieć marketów PSB-Mrówka, przy pomocy Policji, po raz kolejny organizuje ogólnokrajową kampanię dla pierwszoklasistów i przedszkolaków w miejscowościach powiatowych i gminnych.
Na początku roku szkolnego, we wrześniu i październiku, odbędzie się kolejna akcja, podczas której przedstawiciele lokalnych komend Policji przeprowadzą w ok. 100 szkołach podstawowych, przedszkolach zajęcia teoretyczne i praktyczne, które mają na celu zapoznanie pierwszoklasistów i przedszkolaków z podstawowymi zasadami bezpiecznego poruszania się po ulicy, zwłaszcza przy przechodzeniu przez jezdnię. Po szkoleniu maskotki-Mrówki wręczą dzieciom materiały odblaskowe: breloczki, specjalne opaski na ramię lub kamizelki, które będą dobrze służyły im podczas drogi do i ze szkoły.
Jest to jedna z największych kampanii tego typu w Polsce. Grupa PSB będzie realizowała ją cyklicznie na początku każdego roku szkolnego.
Grupa PSB
Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. z siedzibą w Wełeczu k/Buska-Zdroju, działa na rynku od 18 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 359 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 419 składach budowlanych, w 223 marketach PSB-Mrówka oraz w 45 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ponad 12 tysięcy osób.
Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB S.A., na koniec 2015 r., osiągnęły pułap 5,2 mld zł (nieznacznie wyższe niż w 2014 r.). Przychody Grupa PSB S.A. (centrali) w 2015 r. przekroczyły poziom 2,2 mld zł (wzrost o 3%). Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na niemal 14%, a w rynku hurtowym ponad 27%. W 2016 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 42% Polaków, sieć sklepów PSB-Mrówka 52%, a placówek PSB-Profi 20%.