CERAMIKA PARADYŻ LAUREATEM KONKURSU „FIRMA DOBRZE WIDZIANA”
Ceramika Paradyż została uhonorowana prestiżowym tytułem „Firma Dobrze Widziana” w konkursie organizowanym przez Business Centre Club.
Konkurs objęty jest honorowym patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczysty finał 9. edycji konkursu odbył się 26 kwietnia w Warszawie, a nagrodę w imieniu Ceramiki Paradyż odebrała Teresa Aldea – specjalistka ds. CSR.
Konkurs „Firma Dobrze Widziana” ma na celu promowanie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny i w skuteczny sposób komunikują zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie swoje działania z zakresu CSR. Ogólnopolski zasięg konkursu ma również przyczynić się do poszerzenia wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu wśród polskich firm.
Wyróżnienie przyznane przez BCC jest wynikiem zaangażowania wielu pracowników w realizację długoterminowej strategii firmy ukierunkowanej na tworzenie realnej wartości dla naszego najbliższego otoczenia. Jury zauważyło projekty, których na co dzień nie widać i doceniło nasze działania we wszystkich obszarach działalności. Innowacyjne rozwiązania służące ochronie środowiska, wolontariat naszych pracowników, współpraca z projektantami i architektami oraz wiele innych tworzą mozaikę inicjatyw, dzięki którym zostaliśmy nazwani Firmą Dobrze Widzianą – mówi Teresa Aldea, specjalistka ds. CSR Ceramiki Paradyż.
W skład Kapituły Konkursowej wchodzą osoby o uznanym autorytecie, działające społecznie i mające istotne zasługi w promowaniu idei CSR. Ocena odbywa się na podstawie ankiety dot. strategii społecznej odpowiedzialności, jej realizacji w firmie oraz komunikacji wdrożonych działań. Firmy biorące udział w konkursie były ocenianie pod względem odpowiedzialnych praktyk w pięciu obszarach: miejsce pracy, rynek, społeczne zaangażowanie, ekologia oraz komunikacja.
www.paradyz.com www.sklep.paradyz.com
Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 28 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem firmy jest pięć zakładów produkcyjnych, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie oraz magazyn wysokiego składowania z systemem kompletacji i wysyłki wyrobów gotowych „Paradyż Logistics & Trade”. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią trzy marki własne – Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz My Way Paradyż Group – propozycja dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa. Ceramika Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę firmy nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Ceramika Paradyż dziś to także wizytówka polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.