SUKCES PIKNIKU „DNI WARSZAWY – MOJE MIASTO, MÓJ DOM”
Już po raz drugi odbył się Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” zorganizowany z inicjatywy Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich. W weekend 10-11 czerwca na Pole Mokotowskie przybyło kilkanaście tysięcy osób.
Wszyscy mogli poznać ponad 110 inwestycji mieszkaniowych przygotowanych przez 30 rzetelnych deweloperów zrzeszonych w PZFD. Tematem przewodnim pikniku była Warszawa, jej potencjał rozwojowy, atrakcje oraz historia.
Paweł Putkowski, prezes Oddziału Warszawskiego PZFD oraz Grupy Kapitałowej SP Invest, podkreślił, że głównym założeniem imprezy była promocja przyjaznego rozwoju rynku mieszkaniowego w stolicy oraz ułatwienie klientom dotarcia do sprawdzonych i gwarantujących bezpieczeństwo transakcji warszawskich firm. Na Piknik Mieszkaniowy licznie przybyły rodziny z dziećmi, młodzi ludzie poszukujący mieszkania, a także osoby starsze, które z ciekawością dowiadywały się o nowych inwestycjach.
Kompleksowa oferta mieszkań
W zielonym otoczeniu Pola Mokotowskiego oferta 30 deweloperów prezentowała się znakomicie. Przyjazna piknikowa atmosfera skłaniała klientów do otwartych rozmów i negocjacji. Przedstawiciele firm zachęcali do zapoznawania się ze starannie przygotowanymi katalogami, wizualizacjami, planami mieszkań oraz makietami osiedli. Szeroka oferta mieszkań oraz doradztwo architektów wnętrz pozwoliły warszawiakom w jednym miejscu i czasie poznać propozycje sprawdzonych deweloperów oraz skorzystać z fachowych wskazówek przydatnych przy urządzaniu czy remoncie mieszkania.
Ofertę mieszkaniową dopełniały innowacyjne rozwiązania. Jarosław Grabowski, Product Marketing Manager z firmy ABB, opowiadał o systemie ABB-free@home, będącym odpowiedzią na potrzebę klientów, którzy pragną mieć kawałek swojego domu w telefonie czy tablecie. Podkreślił także, że Piknik Mieszkaniowy to dobra okazja, by dotrzeć do klientów indywidualnych zainteresowanych kupnem nowego lokum, ale i budować relacje z przedstawicielami firm deweloperskich.
Z kolei Arkadiusz Dobrzyński, kierownik ds. klientów kluczowych z Działu Rozwoju Rynku firmy UPC Polska, ocenił „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” jako jedną z ciekawszych imprez, która odbywa się w czerwcu w Warszawie. – Na pikniku jest wielu potencjalnych klientów, a nasze produkty staramy się oferować od razu w nowych mieszkaniach. Jako jedyni na rynku dysponujemy dekoderem Horizon, produktem nowej generacji, który zawiera router, dekoder telewizji oraz telefon, a także innowacyjną usługę Replay TV – mówił.
Porcja wiedzy, zabawy i relaksu
Piknikowi Mieszkaniowemu towarzyszyły branżowe debaty oraz praktyczne warsztaty z zakresu urządzania wnętrz. Podczas dyskusji o osiedlach przyszłości, czyli o tym, jak będziemy mieszkać w Warszawie w 2030 roku, z udziałem przedstawicieli Biura Infrastruktury m.st. Warszawy, Polskiego Związku Firm Deweloperskich, Fundacji Przestrzenie oraz Fundacji Blisko, rozmawiano o kierunkach rozwoju mieszkalnictwa w Warszawie. Jacek Putaj, wiceprezes Oddziału Warszawskiego PZFD, członek zarządu Grupy Pro Urba, podkreślał, że deweloperzy stale rozmawiają z klientami o tym, czego im brakuje w miejscu zamieszkania. – Musimy budować tak, aby osiedla z jednej strony były zrównoważone, odpowiadały na potrzeby mieszkańców, a jednocześnie były racjonalne kosztowo. Z pewnością jako deweloperzy będziemy korzystać z nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań i poświęcać im coraz więcej uwagi – powiedział.
Mikołaj Soszyński, CEO agencji Creative Answer odpowiedzialnej za realizację pikniku, podkreślił, że celem „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” było dobre połączenie wydarzenia mieszkaniowego z aktywnościami, które lubią warszawiacy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się bezpłatne konsultacje architekta wnętrz w Strefie Modnego Wnętrza, Strefa Smaku, w której można było smacznie zjeść, a także Strefa Młodego Warszawiaka, gdzie dzieci ciekawie spędzały czas, podczas gdy rodzice spokojnie zapoznawali się z ofertą mieszkaniową. Zdjęcia z Galerii Warszawskiej przyciągały uwagę młodszych i starszych przechodniów, a fachowcy, którzy bezpłatnie dokonywali przeglądów rowerów, mieli mnóstwo pracy. Ze sceny rozbrzmiewała muzyka, której można było wysłuchać odpoczywając wygodnie w leżakach w Strefie Relaksu.
Kolejna edycja Pikniku Mieszkaniowego „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” odbędzie się już za rok. Więcej informacji na stronie www.dniwarszawy.pl.
Polski Związek Firm Deweloperskich to organizacja branżowa, która działania na rynku od 15 lat. Jej celem jest zapewnienie korzystnych warunków dla rozwoju rynku deweloperskiego oraz budowanie bezpieczeństwa kupujących poprzez m.in. promocję idei Kodeksu Dobrych Praktyk. Ten zaakceptowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dokument obowiązuje w relacjach firm członkowskich z nabywcami mieszkań. PZFD funkcjonuje w skali ogólnokrajowej oraz w ramach rozwijających się oddziałów lokalnych.