JAKOŚĆ I SERWIS KLASY INOUTIC
Konkurowanie na rynku okiennym, szczególnie krajowym, często ogranicza się do gry ceną. Trwałą przewagę zbuduje się jednak nie w oparciu o niską cenę, ale kombinację kilku elementów m.in. rozwiązań produktowych, koncepcji marketingowej czy oferowanego serwisu. To serwis, rozumiany jako dostarczenie w jak najkrótszym czasie swojemu Klientowi kompletnego zamówienia, staje się kluczowym elementem wyróżniającym dostawcę.
Możliwe jest to tylko przy ścisłej współpracy z producentem profili, który serwis stawia za nadrzędną wartość dla swojego Klienta. Dlatego w Inoutic zdecydowaliśmy się na otwarcie zupełnie nowego Centrum Dystrybucyjnego, które daje nam ogromne możliwości w zakresie serwisu logistycznego dla producentów okien m.in. poprzez:
• zapewnienie składowania 100% profili pod dachem w hali o powierzchni 12.500 m. kw.,
• wydzielenie placu przeładunkowego (1200 m.kw.), w dużej mierze zadaszonego na potrzeby rozładunku i załadunku towarów,
• wdrożenie platform jezdnych do konfekcjonowania towaru i przygotowywania wysyłek.
Dodatkowo obecnie kończymy wdrażanie niemieckiego systemu do zarządzania transportem „Trampas”, który pozwoli nam na jeszcze lepsze planowanie dostaw do Klientów.
To, co z konsekwencją wprowadziliśmy w obszarze dystrybucji przynosi już wymierne korzyści naszym odbiorcom. Jesteśmy także przekonani, że organizując łańcuch dostaw wspólnie z producentami okien, w oparciu o najwyższy serwis Inoutic, zbudujemy dla nich trwałą przewagę na obsługiwanych rynkach.
Tomasz Łapa
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Inoutic / Deceuninck Sp. z o. o.