1. Home
  2. Bez kategorii
  3. NAJWIĘKSZA AKCJA EDUKACYJNA W KRAJU „BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY”
NAJWIĘKSZA AKCJA EDUKACYJNA W KRAJU „BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY”
0

NAJWIĘKSZA AKCJA EDUKACYJNA W KRAJU „BEZPIECZNA DROGA DO SZKOŁY”

0

Po raz kolejny odbywa się szeroka akcja Grupy PSB, Policji oraz szkół na terenie całego kraju. Kilkanaście tysięcy dzieci zostanie przeszkolonych i zaopatrzonych w materiały odblaskowe.

We wrześniu i październiku sieć marketów PSB-Mrówka, przy pomocy Policji, przeprowadza ogólnokrajową akcję „Bezpieczna droga do szkoły” dla pierwszoklasistów i przedszkolaków w miejscowościach powiatowych i gminnych.

Podczas tegorocznej kampanii „Bezpieczna droga do szkoły” przedstawiciele lokalnych komend Policji przeprowadzą w kilkudziesięciu szkołach podstawowych i przedszkolach zajęcia teoretyczne i praktyczne, które mają na celu zapoznanie dzieci z przepisami i znakami drogowymi oraz z podstawowymi zasadami bezpiecznego poruszania się po ulicy, zwłaszcza przy przechodzeniu przez jezdnię.

Dodatkowo, maskotki Mrówki towarzyszące akcji, po szkoleniu wręczają dzieciom materiały odblaskowe: breloczki, specjalne opaski na ramię, kamizelki, dzięki którym dzieci będą bardziej widoczne na drodze. Łącznie kilkanaście tysięcy dzieci otrzyma materiały odblaskowe.


Grupa PSB
Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełeczu k/Buska-Zdroju, działa na rynku od 19 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 364 małe i średnie, rodzinne firmy z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 412 składach budowlanych, w 263 marketach PSB-Mrówka oraz w 53 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ponad 12 tysięcy osób.

Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB S.A., na koniec 2016 r., osiągnęły pułap 5,7 mld zł (były wyższe o 9% w stosunku do 2015 r.). Przychody Grupy PSB S.A. (centrali) w 2016 r. przekroczyły poziom 2,2 mld zł i były najwyższe w dotychczasowej historii firmy. Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na 14%, a w rynku hurtowym ponad 25%. W 2017 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 46% Polaków, sieć sklepów PSB Mrówka 57%, a placówek PSB Profi 21%.