Home Bez kategorii PIKNIK MIESZKANIOWY „DNI WARSZAWY – MOJE MIASTO, MÓJ DOM”!
PIKNIK MIESZKANIOWY „DNI WARSZAWY – MOJE MIASTO, MÓJ DOM”!
0

PIKNIK MIESZKANIOWY „DNI WARSZAWY – MOJE MIASTO, MÓJ DOM”!

0

Już w najbliższą sobotę, tj. 10 czerwca, rozpocznie się Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”.

informacje01Poszukujący mieszkania w Warszawie znajdą tam propozycje ponad 110 inwestycji mieszkaniowych, o których opowiedzą przedstawiciele ponad 30 firm deweloperskich. Poza tym będzie można nieodpłatnie skonsultować pomysły na urządzenie mieszkania z architektami wnętrz i ekspertami oraz wziąć udział w debacie Mieszkania2030. Piknik Mieszkaniowy odbędzie się w weekend, 10 i 11 czerwca, na Polu Mokotowskim w Warszawie.

„Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” to dobra okazja, by w zieleni Pola Mokotowskiego zasięgnąć informacji na temat inwestycji mieszkaniowych w Warszawie. Warto tam także przyjść, gdy w planach jest remont lub urządzenie mieszkania albo po prostu szukamy inspiracji do odświeżenia czy lekkich zmian naszego lokum.

Jak dobrze mieszkać w Warszawie
W Strefie Mieszkaniowej i Strefie Modnego Wnętrza na odwiedzających czekać będą przedstawiciele ponad 30 rzetelnych deweloperów mieszkaniowych, kilkunastu firm oferujących niezbędne w procesie inwestycyjnym produkty i usługi, tj. finansowe czy projektowe, a także specjaliści z urzędu miasta. Nie zabraknie tam również ekspozycji produktów wykończeniowych, mebli, lamp i dekoracji.

Paweł Putkowski, prezes zarządu Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich zapewnia, że wydarzenie skierowane jest do szerokiego grona osób. – Znajdzie się tu wiele ciekawych propozycji dla planujących zakup mieszkania, ale również dla tych, którzy już je posiadają. Umożliwimy bezpośredni kontakt ze sprawdzonymi deweloperami, dostęp do szerokiej oferty mieszkań oraz firm, których usługi obejmują projektowanie wnętrz i wykończenie mieszkań – zapewnia.

Program wydarzeń towarzyszących uwzględni spotkania na temat trendów mieszkaniowych czy nowości produktowych, ale także polityki mieszkaniowej w stolicy. Podczas sobotniej debaty pt. „Osiedla przyszłości. Jak będziemy mieszkać w Warszawie w 2030 roku?”, która odbędzie się o godz. 12:00, przedstawiciele Urzędu m. st. Warszawy przedstawią ramy dla powstającego Standardu Zrównoważonego Mieszkalnictwa dla Warszawy. Każdy zainteresowany będzie mógł zgłosić swoje uwagi. Wydarzenie odbędzie się w ramach prac nad polityką mieszkaniową dla Warszawy – Mieszkania2030.

Odpocznij w Warszawie
„Dni Warszawy – moje miasto, mój dom” to także świetna okazja by posmakować przygotowanych dań, odpocząć, posłuchać muzyki, wziąć udział w konkursach wiedzy o stolicy czy zrobić przegląd roweru. Mikołaj Soszyński, CEO agencji Creative Answer odpowiedzialnej za realizację wydarzenia, zachęca, by odwiedzić piknik i przypomnieć sobie, dlaczego chcemy i lubimy żyć w Warszawie. – Przygotowaliśmy wiele atrakcji, które w przerwach od zdobywania mieszkaniowej wiedzy pozwolą zrelaksować się, docenić piękno i atrakcje Warszawy – dodaje. Strefa Smaku, Strefa Sportowa, Strefa Młodego Warszawiaka, Galeria Warszawska, Kino Letnie, Strefa Relaksu i Strefa Książki – to wszystko będzie dostępne nieodpłatnie w sobotę 10 czerwca w godz. 10:00-23:00 oraz w niedzielę 11 czerwca w godz. 10:00-18:00.

Więcej informacji o programie znajduje się na stronie www.dniwarszawy.pl oraz na stronie wydarzenia na Facebooku facebook.com.


Polski Związek Firm Deweloperskich to organizacja branżowa, która działania na rynku od 15 lat. Jej celem jest zapewnienie korzystnych warunków dla rozwoju rynku deweloperskiego oraz budowanie bezpieczeństwa kupujących poprzez m.in. promocję idei Kodeksu Dobrych Praktyk. Ten zaakceptowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dokument obowiązuje w relacjach firm członkowskich z nabywcami mieszkań. PZFD funkcjonuje w skali ogólnokrajowej oraz na poziomach lokalnych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku wrocławskiego i warszawskiego. www.pzfd.pl

Creative Answer to agencja marketingu zintegrowanego, która działa na rynku od 10 lat. Świadczy kompleksowe usługi w kategorii BTL 360 oraz zintegrowanej komunikacji. Dysponuje doświadczeniem i potencjałem w zakresie łączenia obszarów online i offline. Główni klienci to: UPC, Super-Pharm, PZFD, Tani Kredyt, Tryboń. www.creativeanswer.pl

open