KAMPANIA FAKRO – ŻYJ Z WIZJĄ
Dnia 22 maja 2017 ruszyła kampania marketingowa FAKRO, której główna twarzą jest trener Adam Nawałka.
Jego postawa na boisku sportowym jaki i poza nim idealnie koresponduje z wartościami jakie wyznaje FAKRO – wicelider światowego rynku okien dachowych.
„Jako trener mogę powiedzieć z pełnym przekonaniem
W ŻYCIU TRZEBA BYĆ WIERNYM SWOJEJ WIZJI
pozostając otwartym na nowe rozwiązania.
Trzeba umieć spojrzeć szerzej na rzeczywistość
nie zapominając o detalach.
Dlatego wybrałem najlepszych – okna dachowe i pionowe marki FAKRO”
– Adam Nawałka.
Polska Drużyna Narodowa jest na najlepszym miejscu w rankingu FIFA w historii. Do tego sukcesu niewątpliwie przyczynił się trener Adam Nawałka, który ma jasną filozofię zespołu i celów, które konsekwentnie realizuje. Firma FAKRO bezsprzecznie również urzeczywistnia swoją wizję i strategię rozwoju, która przynosi spektakularne efekty, zwiększając udział firmy w globalnym rynku okien dachowych.
FAKRO nieustannie wprowadza innowacje technologiczne, produktowe, sprzedażowe, marketingowe, CSR-owe. Odważnie eksploruje nowe obszary i proponuje klientom nowości asortymentowe. A wszystko to za sprawą…jasnej wizji. Wizja trenera Nawałki to także wybór FAKRO, a dokładniej wybór kompleksowej oferty okien dachowych oraz pionowych do własnego domu. Jesteśmy dumni z takiego wyboru oraz z faktu wspierania polskiej firmy przez tak wybitną osobowość. Produkty FAKRO to najwyższa, światowa jakość, która spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO.
Adam Nawałka przyłączył się również do idei służącej rozwojowi gospodarczemu Polski oraz budowaniu kapitału społecznego, którą krzewi fundacja POMYŚL O PRZYSZŁOŚCI.
Kampania będzie obejmować działania w prasie, internecie, telewizji oraz w punktach sprzedaży.